Att bli gammal...

30 år fest i lördags och jag var inte sen med att följa färg när Hallands fläder flaska kom fram...

En färg som sedan förföljde mig hela söndagen i form av lätt grön...  en riktig bakisdag igår, lyckades inte göra många knop, jag börjar bli gammal, men super fortfarande som en 23 årig student...

Otroligt bra överraskningsfest för en kompis och många otippade gäster, en gymnasiekompis till min wingman på jobbet, en tjej som jag lärde känna på Gotland då hon var fadder åt oss stackars umeåbor på en fest (dessutom hpnglade hon med Färne som mailade mig imorse och frågade om jobb... världen är liten)

Idag mår jag bra, snöstorm och allt =)

Wounderbar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0