Senegal

Att portugiserna lyckades förklara för alla andra vart amerika låg är en bedrift med tanke på hur deras skyltar ser ut. Jag fick leta rätt så länge innan jag hittade gate 19 1-16 var väl skyltat, men 17+ var nya så de skyltarna var uppsatta på vissa ställen... tur att jag gick på muggen och när jag kom ut från den då såg jag skylten...

Jag tänkte att portugiserna borde kunna skaffa mig en espresso... usch så fel jag hade...
se på bilden...
image10

I övrigt är hotellet här under all kritik, värdelös frukost och kass dusch... inget strykjärn på rummet... tur att det fanns AC iaf.. Eller rättare sagt, det är inte så att jag kan bo på hotellet och vakna utvilad och komma till jobbet och presera mit bästa.


bild på rummet
image8
Bild på utsikten
image9


Har lekt service tekniker iom att Jörgens dator säckade ihop totalt, så jag fick pilla lite och nu har han iaf fått alla sina filer... i fortsättningen kommer jag föreslå 3 års garanti för alla!

Kommentarer
Postat av: Mr T

Mamas boy!

2008-05-13 @ 14:48:26
Postat av: Ilir

Efter sa manga resor som du gjort runtom i varlden borde du ju ha lart dig att inte alla lander har samma standard som Sverige. Handikapptoaletterna pa irland ar t.ex. allt annat an handikappvanliga...om man nu inte gillar nar toasitsen vickar och att tvatta hander i hett vatten.

2008-05-13 @ 16:12:11
URL: http://lepricon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0