Spotta i fel kopp....

Enda jävla stället där det finns eluttag på denna gudsfärgätna flygplats fullt av Romer är brevid soptunnan på ett cafe. Jag har nu druckit två latte och är lagom slemig i halsen och behövde (inte helt onaturligt) spotta. Detta gjorde jag i en plastkopp, fel kan man kanske tycka, men jag tänkte att en övergiven plastkopp brevid en soptunna... kan inte skada.
Två minuter senare går servitören förbi och släpper ner en pensel i just nämnda kopp, jag blir förvånad och funderar varför han gör så. Döm om min förvåning när hans kvinnliga kolaga tar upp den igen och skall torka ur askkoppar, de röker ju mer än polackerna här. Hon blir jätteförvånad när hon ser att askkopparna inte blir renare utan bara slemmigare....

snacka om att spotta i fel kopp...

I övrigt är Attaturk en rätt så trivssam flygplats, om jagbara haft en gasmask....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0