Farväl..

Farväl kära mamma
Tack för den underbara tid vi fick med dig, tack för alla leenden och tack för den underbara uppfostran du har givit mig och mina syskon.
Vi saknar dig massor och vi minns dig med ett leende. I varje jobbig situation kommer jag tänka,
"vad skulle mamma säga?"
Jag lovar att hedra ditt minne i allt jag gör, för nu kommer vi inte undan dina blickar.
Minnesstunden var så fin, blommorna var vårlika och musiken underbar.
Det var en dag då solen sken, en dag vi alla kommer minnas, det fanns inget slut på tårarna, det fann inget slut på de värmande kramarna och orden från familj och släkt, men inget kan få dig att vända åter.

Vila i frid kära mor


Din låga har slocknat

Din kamp är nu över

Din kropp nu funnit vila

Din själ har fått ro

Din glöd lever kvar för evigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0