Svensexxa

Så kom dagen och överraskad blev jag likt anders på pallen i köket i Miami, men jag hade precis satt på ett avsnitt av UFC som jag längtat efter att få se och Mahim försvunnit ivägg på Möhippa...
På med militärkläder (mycket lämpliga visade det sig när aktiviteterna kom igång...

Iväg till den badsjö som toppar äckelligan sedan många år, långsjön. När jag såg hur Herr Sparreskog klev ur bilen blev jag rädd, han, Daniel F och Johan K har alla den typen av vänner som gör en lätt orolig, inte för att de är farliga utan för att deras fantasi är lite för vild... Daniel har ju sin kompis PB som är fallskärmsinstruktör, Johan håller påmed full-kontakts-fighting.. osv osv... Sparreskog fotograferar bland annat... Denna dag blev det mig i diverse mer eller mindre klädsamma bilder.

Sedan bar det iväg till ett 'Paintball' ställe, innan vi spelade dukades det upp dubbelmarinerad fläskfile som Kusin hade lagat, mycket gott och bubbel (måste ju säga att alkohol flödade fritt hela dagen =)

Gemenskap är viktigt på svensexor och idetta fall manifesterades det av att mina vänner var på ett lag och jag med mig själv... utan vapen =) bara 10 - 12 träffar på en 160 meters sprint tur... trist att knät gick åt helvete, en vafaan, det läker...

efter det in till fashionabla strandvägen 5 där det blev fotboll, mer sprit, lite frågesport och mat.

Vidare ut till Golden Hits där vi mötte upp med möhippan och även 3 helt otippade personer. Johan Steen var inte helt otippad helt obeveklig i baren och serverade drinkar, öl shots osv i ett rasande tempo (min bror är nog delskylldig tilldet med) Magnus Larson kliver i på golden som en bubblare tillsammans med Andra halvan av Ricky Martin och när jag går ut springer jag på Anna och Helena som jag pluggade på KTH med...

Hade en underbar kväll och stora tack utan ibörden rangordning går till:
Gustav, Martin, Daniel, Nicklas, Johan Per, Niels, Taygun, Mattias, Steen, Magnus, Phillip och Tommy

och till er som inte kunde vara med... ni missade bara en blek fet hårig röv i mankini.. ocgh en stört rolig kväll!

TACK

Kommentarer
Postat av: Erik

Härmed stjäl jag Painball (trademark, copyright Erik productions 2008) från dig Henke - det kommer slå det där jävla färgsplattandet med hästlängder när jag väl listat ut hur man ska spela...



Du är ett geni alltså - "smärtboll" - en suverän idé för vår tid!

2008-06-16 @ 10:58:36
URL: http://styleeicon.blogg.se/
Postat av: Anders

Jag snor:

Full kontakts fighting

Stört rolig



Sen var det faktiskt på en pall i jakan som jag drog mig i bananen...

2008-06-16 @ 11:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0