weekend

Ilir har nu bokat en resa över weekend tillsammans med vår gemensamma kompis Sigge. Peter frågade lungt och stillsamt och de skulle titta på slott och pilla varandra i röven... Jag undrar försiktigt vad peter brukar göra på helgerna, genom sig själv känner man andra

Idag är jag och Ilir lite trötta efter ett par öl igår, hemma i skaplig tid, men fortfaande trötta. Peter (som inte var med ute igår) var ändå dens om föreslog att vi skulle ta 15 minuters sovmorgon... det blev 30 för Ilir som nu leder sjusovarligan med 2-0

----update----

Jag måste ha missat att det ska vara en romantisk weekend då Sigge svarade: Jag ser till att vara där i tid så att det kan bli ett romantiskt återförenande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0