Spegel på Toan

Hotellet som vi bor på här är ett Business hotell som heter Bewleys, ok hotell med värdelös frukost (och dyr) men ligger mycket nära kontoret (bra)

En sak som förundrar mig är den enorma spegeln som de har satt upp på muggen mitt emot toastolen vilket gör att när man sitter där och jobbar på att bli klar så ser man sig själv i en vinkel som jag hade hoppats slippa.
Vem tänkte där?
Och vem faan tänkte när de satte upp toarulleshållaren på väggen bakom toastolen... jag får ju faan diskbrock bara jag tänker pådet...

Kommentarer
Postat av: Erik

"Det är när man känner lukten av sin egen avföring man börjar undra vem man verkligen är" - Arne Anka

2008-07-10 @ 09:28:35
URL: http://styleeicon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0