Polen som land och resecentrum

Jag ska till Turkiet, vår resepolicy säger att man alltid skall ta det billigaste alternativet, således sitter jag ett par timmar på min gamle favorit kompositör Frederich Chopains flygplats i Warsava, Polen.
Allt här är som i Östtyskland, fast utan alla tyskar, extra ryssar och inte ett ord som man kan läsa mer än Vodka.

Kösystemen spöar japsarna, informationen lika tydlig som grötig skånska och barnen skriker precis som på mitt gamla favoritfik Muffins and Bakery... jävla u-land.

På vägen ner sat jag brevid en stekare från Haninge!? hur trolig låter det...

ser fram emot att komma till Istanbull där jag iaf kan förstå delar av språket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0