McDonalds jävla pinnar

Jag fattar inte hur han/hon/hen (läs eriks blogg styleeicon om ni undrar vad hen är) tänkte med när han (använder bara det framöver och det är inte för att jag inte tror att det var en tjej utan för att jag tror att det var en kille) satta två pinnar för att hindra att man inte ska skicka ner sin bricka i mcdonalds sopnedkastet.
Jag blir förbannad, jag  blir trottsig och vill köra ner brickan på tvären, och det går bra om man tippar den lite.. det enda som INTE går ner är pappret som ketchupen sitter på, muggjäveln, hamburgerkartongen och ALLT JÄVLA SKRÄP SOM BORDE GÅ NER!!!

Helvete så korkat...

om man nu inte slänger brickan där så får man en chans till, eftersom de har gjort happy meals kartonger som man ska ta med sig hem och leka med men ingen jävel vill ha, och således har en speciell avfallshanterings rutin... nämligen en avlång skåra som den (och brickan) går ner i.. och vi har ju alla från lekis lärt oss, rund kloss i runt hål , avlång kloss i avlångt hål...

over and out


Kommentarer
Postat av: Ilir

Jag kunde nastan marka din frustration igar. Det ar clownen som bestamt att det ska vara sa. Och alla vet att clowner inte ar sa smarta....eller roliga. =)

2008-01-28 @ 12:07:12
URL: http://lepricon.blogg.se
Postat av: Anders

Frustrerad? Kan inte rund kloss också vara avlång?

2008-01-28 @ 19:20:07
URL: http://stileicon.blogg.se
Postat av: Valleybranch

konsten att alltid misstolka,
borde inte du bli paragrafryttare?

2008-01-28 @ 19:26:12
URL: http://valleybranch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0