Andras barn... så underbart ord...

Fokus i det underbara är Andras =)

Min kompis Erik och hans fru Erin var på besök idag med sina barn.... SINA barn... två stycken Evan och Elsa. Mycket söta, tyvärr påminner de kraftigt om en blandning mellan ADHD och APAn och kan inte låta ngt vara ifred i två sekunder, alla böcker i bokhyllan är nu utdragna eller intryckta... samtliga kuddar i soffan har "vädrats"

Jag var rätt så trött när de gick hem

Tänkte ta en kopp the efter att jag satt igång diskmasking... men då går ju proppen, så det blev inget the.. nu har jag istället dålig eftersmak från Leverpastejsmörgåsen.. :(

Inget kul på jobbet...

Kommentarer
Postat av: Anders

Ok henke. Jag må vara en paragrafryttare som du så fint skrev (vilket är ett jävligt dåligt ordval). Jag skulle nog hellre kalla mig för "ord-besserwisser".

Du lyckades skriva ihop underbart nu iaf. Men du har ändå stavat fel till diskmaskin.

SOPA!

2008-02-01 @ 16:33:07
URL: http://stileicon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0