27 år och mil bakom kollegor...

Har en kollega som skriver sjuk kul...
har andra kollegor som läser och kommenterar hans blogg... sjukt kul (inte riktigt lika, men nästan)

Men idag insåg jag att jag fortfarande rakar mig med diskhanduken och är sjuuukt blöt bakom öronen.

kollega 1 skriver på : http://styleeicon.blogg.se/ om hur sura de är på kultursidorna, jag ler och tänker... så är det nog...
han generaliserar och gör sig rolig över östermalmskärringar (alltid lyckat) jag tror jag är med i Loppet...

Läser första kommentaren... bojt skriver: "Räcker med att titta på Maria Abrahamsson på sid 2 för att kunna utröna hur pass munter resten av tidningen är (SVD)"

FAAN Sidhänvisningar, det betyder ju att han inte bara vet vart det finns, han vet vem som skrivit den och sedermera vilken sinnesstämning... jävlar vad långt efter jag är...

jag vet att kulturen är den del som innehåller serier på DN iaf =)

Jag är 27år och långt bakom mina kollegor (salige erik)

Kommentarer
Postat av: Anders

Henrik.

Det kan vara svårt att smälta men du ÄR litterärt efterbliven. Dessutom gissar jag på att skrivspråk ligger på mellanstadienivå. Inget ont om det. Verbalt överträffar du alla.

Jag håller med om att Svd går i moll. Dock så finns det ingen kulturskribent som är så träffsäker som Barbro Eberan.

Det handlar dock om intresse (kulturell? kultiverad?). Jag vet att de flesta slänger kulturdelen. Jag börjar med den. Baklänges.

2008-01-13 @ 19:14:44
URL: http://stileicon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0