Hur svåra namn har vi

Fick mail från en snubbe på "det företag som man inte får sparken om man väljer" som hade en mail-konversation med en kollega till mig som är uthyrd till dem. Trots att min kollega skrev ut sitt namn och att det står i mail-adressen så lyckades detta geni att stava fel inte bara en gång utan konstant, rakt igenom. Vidare så omnämndes jag i konversationen och han skriver konstant Henric trots att han skriver Henrik i mail-adressen.

SOPA!


Vidare lyckades en annan kollega till mig (inga namn men han är 170 cm enligt passet) konststycket med att bli skrämd av en väggfast lampa.

Ytterligare en kollega ska enligt rykten kommit på den briljanta idén att skicka smöret genom brödrosten för att mjuka upp det lite... slutade tydligen i kraftig rök och mindre brand ? Sant eller inte?
Han lär ju inte varit först på brandsläckaren =)

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag är impad henke. Skönt att du "sejfar" dina särskrivningar med ett bindestreck. Bättre! Great improvment! Me Gusta!

2008-02-13 @ 11:32:50
URL: http://stileicon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0