jobb...

Är inte allt här i livet, men om jag inte trivdes på jobbet skulle jag säga upp mig rätt så snabbt... på en gång faktiskt, jag är lit eför otålig och har lite för dpliga erfarenheter av att vänta på förändringar som inte kommer....

Idag lagade jag mat och var glad över att jag aldrig igen (ta i trä) kommer skriva tentor...  min fru ksrev ett kunskapsprov inom revision idag och det var en 7 timmarshistoria utan paus för att äta och en hel del att kunna.. ångesten låg tjock i ägenheten igår... så idag köpte jag blommor och lagade mat, nu sitter jag och jobbar och hon kopplar av i bubbelkoppen...

Kommentarer
Postat av: Pelle

Fegis!

Men frågan är iofs om det är lönt att söka innan du har kommit till nästa nivå i din svenska. Fan det var fler stavfel och omkastade bokstäver i detta stycke än vad vår struthårige brukar leverera..

2008-12-09 @ 13:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0