Bröllop

Igår spelades det tennis i ett försök att få lite Miami känsla på kontoret.... tyvärr så var Magus 'V-gurra' och Pelle - Perry strået vassare än Johan Lacoste och undertecknad... strechandet hölls på en minimal nivå eftersom korta muskler is the shit.. tyvärr ger det viss smärtor is benen och rygg...

Som de flesta vet så gifter jag mig till sommaren och idag har jag bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Har varit på alla större butiker i stockholm och nu vet jag att det är rätt... mycket lättare att köpa ett Interconnect system än att köpa sina egna bröllopskläder... dessutom är det inte hela världen om man levererar en del av det systemet senare, men jädrar vad skit jag skulle få om man skulle meddela dem att byxorna kommer nästa vecka... skulle se lite roligt ut... =)

Sålde lägenheten i torsdags, bara 3 veckor kvar tills vi flyttar in i den nya i Bromma...

Kommentarer
Postat av: Perry

Ha ha, du utelämnade resultatet från matchen. Det blev typ 3-6 0-6 om det är ngn som undrar :-). Det blir mer Miami-känsla när vi flyttar ut på gruset om en månad. Då får vi ta med en groggbricka och jäsa i solen efter.

2008-04-16 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0