Varför dubbeldörrad mugg...

På jobbet har vi en toalett  (eller det är två som är av denna typ) som förbryllar mig....

Först en dörr in till ett litet rum med handfat. Därefter ny dörr till toaletten (även denna med handfat men utan handpapper)... låser gör man efter den första dörren... why? varför vill man ha det såhär? hade man låst efter den andra dörren kunde ju ngn tvätta händerna medans den andra gjorde annat... eller ngt...

Jag hade nu lekt bror duktig och bytt lampa på muggen och när jag var där insåg jag att jag hade behov att uträtta...
sittandes där och pillandes på telefonen så kommer ngn in i första rummet... ajg hade alltså glömt att låsa...

tur att jag var klar, annars hade jag faan skitit på mig...

men ingen öppnade dörren, utan denne person(fortfarande ovetandes om min närvaro, snöt sig och gick ut...
Tack!


Kommentarer
Postat av: Ilir

Personen kande mest troligt lukten efter att ha snytit sig och insag att han kanske skulle prova en annan toalett dar det lukade mindre...skit.

Forresten, jag kan inte ge bort en present som jag vet sitter fult. Sa lange det inte ar till Ali forstas =)

2007-12-17 @ 11:55:56
URL: http://lepricon.blogg.se
Postat av: Sagge

Hahaha....

2008-01-04 @ 08:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0